kiss-logo
On airΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΥ 18:00 - 21:00
Listen live on kiss

Εμπειρία νικήτριας διαγωνισμού με έπαθλο ένα 5ήμερο ταξίδι στο Παρίσι

Θέλω να ευχαριστήσω τον 92,9 Kiss που μου έδωσε την δυνατότητα να ταξιδέψω στο εξωτερικό...
Text Size:
  • A
By
KISS 929

«Θέλω να ευχαριστήσω τον 92,9 Kiss που μου έδωσε την δυνατότητα να ταξιδέψω στο εξωτερικό για πρώτη φορά κ να εκπληρώσω το όνειρο του 10χρονου γιου μου να πάει ΣΤΗ DISNEYLAND.

Το ταξιδιωτικό πρακτορείο με το οποίο συνεργαστήκατε ήταν εξυπηρετικότατο και η ξεναγός που μας είχε αναλάβει η κυρία Εύα Μπάρκα ήταν ότι καλύτερο μπορούσαμε να είχαμε. Ευγενέστατη, χαμογελαστή, διαθέσιμη κάθε ώρα της ημέρας.

Στις 22.8.19 φτάσαμε στο Παρίσι όπου μας παρέλαβε η Εύα κ με το πούλμαν κάναμε ένα μικρό tour στο Παρίσι.

Σταματήσαμε για φωτογραφίες στον Πύργο του Άιφελ, διασχίσαμε τα Ηλύσια Πεδία, την πιο  μεγάλη λεωφόρο του Παρισιού, περάσαμε το Τροκαντερό, την Αψίδα Θριάμβου, την πλατεία Ομονοίας.

Την 2η μέρα επισκεφθήκαμε τα Ανάκτορα των Βερσαλλιών, το Μουσείο του Λούβρου κ τους Κήπους Κεραμικού.

Η 3η μέρα ήταν ελεύθερη.

Την 4η μέρα πήγαμε ημερήσια στη Disneyland.

Την 5η μέρα είχαμε κρουαζιέρα στον Σηκουάνα για να δούμε την Παναγία των Παρισίων κ στη συνέχεια επισκεφθήκαμε τη Μονμάρτρη.

Την 6η μέρα το πρωί ελεύθερη ώσπου να μας παραλάβουν για το αεροδρόμιο.

Σας αποστέλλω μερικές φωτογραφίες από το υπέροχο ταξίδι».